• Czcionka:
  • A
  • A+
  • A++
  • zresetuj wielkość interlinii
  • wĹ‚Ä…cz wiÄ™kszÄ… interlinie+
  • Kontrast:
  • wĹ‚acz kontrast
  • wyĹ‚acz kontrast
  • Mapa strony:
  • mapa strony

Podczas realizacji innowacji matematycznej uczniowie rozwijali swoje kompetencje matematyczne poprzez nietypowe zadania. Uczniowie bawili się w „Parking” – zabawę plastyczno - matematyczną, podczas której ćwiczyli orientację w schemacie własnego ciała oraz orientację przestrzenną. Układali również skomplikowane labirynty z rurek. Ostatnim wyzwaniem dla dzieci było zrobienie zakupów według otrzymanej listy zakupów. Dzieci obliczały ogólny koszt zakupów, szacowały, czy określona kwota wystarczy im na dokonanie zakupów z listy, zastanawiały się, którą listę zakupów mogą zrealizować przy posiadanej konkretnej kwocie, obliczali resztę.

W tym roku szkolnym zajęcia innowacji dobiegły końca. Uczniowie aktywnie i kreatywnie spędzali czas w szkolnej świetlicy, nauczyli się współpracy i matematycznego myślenia oraz działania.
Nauka poprzez zabawę to połączenie przyjemnego z pożytecznym, to klucz do sukcesu.

Danuta  Nowicka-Gogolok

IMG 1322IMG 1323IMG 1325IMG 1326IMG 1386IMG 1387IMG 1388IMG 1389IMG 1415IMG 1416IMG 1417IMG 1418