PSP_21_wybr_oferty_-_rynny_i_instalacja_odgromowa.pdf
Opole, dn. 13.10.2022
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
I. ZAMAWIAJĄCY
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Obrońców Pokoju w Opolu NIP 754-23-23-766 REGON 000698360
zaprasza do składania ofert cenowych na :
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Wymiana orynnowania dachu budynku szkoły wraz z wymianą instalacji odgromowej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zał. 1
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Wykonawca związany jest ofertą 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 23.12.2022
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać:
- pieczątkę firmową,
- datę sporządzenia,
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpis czytelny wykonawcy
- cenę netto/brutto (uwzględniającą wszystkie koszty)
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub (pocztą, dostarczona osobiście) na adres Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Obrońców Pokoju w Opolu, ul. Sienkiewicza 4 do dnia 21.10.2022 r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej ocen
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogą elektroniczną.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
- Dodatkowych informacji udziela Tomasz Bigda pod numerem telefonu 77 454 41 10 oraz adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zał. 1
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 13.10.2022
- Demontaż i utylizacja rynien PCV (117m).
- Wymiana obróbek blacharskich nie nadających się do użytku (szer. 25 cm)
- Montaż prefabrykowanych ocynkowanych rynien dachowych (śr. 15 cm)
- Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną ( szer. 50 cm)
- Demontaż przewodów odgromowych
- Montaż przewodów odgromowych na dystansach
- Wywiezienie i utylizacja odpadów.